Busje volledig in brand op boerenweiland

NIEUWEDIEP – Op een boerenweiland aan de Langestraat in Nieuwediep is woensdagochtend een busje volledig uitgebrand. De melding van de voertuigbrand kwam rond 10.45 uur met spoed binnen bij de hulpdiensten.

Bij aankomst van de brandweer stond het voertuig al volledig in brand. Door de forse rookontwikkeling was de rookpluim in de wijde omgeving zichtbaar. Omdat het incident zich op een weiland afspeelde, ondervonden brandweerlieden moeite om het brandende busje te bereiken.

Een vrouw is ter plaatse gecontroleerd door ambulancepersoneel. Over haar toestand is geen informatie bekendgemaakt. De brandweer heeft het vuur geblust en maatregelen genomen om verdere schade aan de omgeving te voorkomen. De oorzaak van de brand is nog onbekend. Het busje wordt als verloren beschouwd.

U kunt ons voortaan ook volgens via Whatsapp! https://whatsapp.112nederland.nl

Foto’s: NoorderNieuws