Gedemonteerde brommer in de brand gestoken bij een skatebaan

ZWANENBURG – De hulpdiensten zijn donderdagavond uitgerukt voor een brand bij de skatebaan in Zwanenburg.

Even voor 20:00 uur werd de brand aan de IJweg ontdekt waarop de brandweer werd gealarmeerd. Een deels gedemonteerde brommer stond in de brand. De brand is door de brandweer geblust en agenten hebben de gegevens genoteerd zodat deze zal worden afgevoerd.

De brand is vermoedelijk aangestoken.

Foto’s: Michel van Bergen

U kunt ons voortaan ook volgens via Whatsapp! https://whatsapp.112nederland.nl